Förövrigt är människor väldigt jobbiga.

I lördags när jag skulle lämna lillsyrran på bussen så följde jag henne in i bussen. När hon satt sig ner och jag ska spänna fast henne sitter de en tant på andra sidan gången. Hon tyckte nog jag såg intresserad ut för hon började babbla med mig om att bussvärdinnan inte hade kommit med hennes påtår som hon hade bett om, hon hade ju faktiskt tryckt på knappen. Jag säger nått medgivande och vänder mig om mot syrran. Men icket, de räckte inte, hon var tvungen att fånga min uppmärksamhet igen genom att dra allt igen. Hon tyckte nog att de var viktigare att hon fick sitt blaskkaffe än att min lillasyster skulle på hjälp med att sätta på sig bältet. Efter att hon typ ville att jag skulle gå ner och säga till bussvärdinnan så börjar någon annan i bussen att ta denna disskution med damen så jag skulle kunna spänna fast syrran och krama henne hejdå. När jag är påväg ut ur bussen säger tanten sorgset: Jag vill ju bara ha kaffe.
JAHA?! säger jag och vänder mig om. JAG SOM TRODDE DU VILLE HA TE! Jag tar tag i hennes rullade hår och slår hennes huvud i stolen framför 4 gånger sen går jag ut. Okej, de gjorde jag inte men fick den bilden framför mig när jag tänker på henne.
Jag hatar verkligen människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0