Vill du ligga med mig då?

De är ju alltid lika kul att vara ute på krogen. Man går alltid ut på samma ställe och ser exakt samma personer. Man köper samma saker i baren MEN ibland händer de olika saker som får en att tänka till. Typ som när en liten kille som går jätte fort förbi men ändå hinner ta en på rumpan. De är kanske inte första gången de händer men nöjet med de hela är...? Tror den lilla pervokillen att jag ska springa efter och säga: Du tog mig på rumpan! Vill du följa med mig hem? För att sen slita tag i han och hångla upp han som värsta porrskådisen. Nä, nu ska vi vara lite realistiska för den lilla killen tror förmodligen att de inte kommer hända. Men vad ska han då med de lilla oförskämda tafsandet till? Vad får han ut av de? Snälla berätta detta för mig!

En annan rolig kille som finns på krogen är han som trängs i baren även om de finns plats. Han lutar sig mot en med all sin kraft bara för att få en reaktion. När man vänder sig om så säger han: Får jag trängas här? Ler med hela ansiktet och känner att han nu har banne mig halva inne. Man tar bort deras leenden och förhoppningar med ett "Ursäkta?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0