?

Kan jag trilla av pinnen utan att känna att jag gjort något? Måste jag bo i samma stad hela mitt liv? Finns de någon som lever upp till min standard?
Nej till alla frågor där, eller nog finns de många som lever upp till min standard. Men inte i denna by som är av de motsatta könet. Känner dumheten verkar vara ett faktum i denna stad. Har alltid känt att byskebor och hamnare varit insnöade men känner att nu är de tammefan dax å ta fram snöslungan för min del.
Godnatt idioter, ledsen att jag råkar vara aningen smartare och finare än er. White trash och raggare känns inte riktigt okej. Vi lever på tiotalet mina "vänner".

Kommentarer
Postat av: sasse

Tiotalet? hahahah nä gumman det gör vi inte ;)

2011-03-26 @ 12:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0