Morgonstund har guld i mun

Om jag säger såhär, jag vaknar hellre till ett inbördeskrig än till en idiot som plingar på dörren och frågar vars mina grannar bor. Jag blev alltså väckt imorse kring kvart i åtta av en kille som frågade vars mormonerna bor. Eller som han så fint uttryckte sig, Missionärerna bodde. Om jag inte minns fel så står de på deras jävla bervlåda att de är två stycken missionärer som bor där. De fräcka lilla mongot kunde inte heller nöja sig med att fördärva  min ringklocka en gång utan ringde på dörren en gång till efter cirka 5 sekunder. Jag vet inte, om man är osäker på vars sina vänner bor kanske man läser sig till vars van dom bor istället för att ringa sig fram på varenda dörr före fan på morgonen.

De var som att jag vaknade ur en koma och fick lära mig att gå igen för att sen kunna go crazy på dom som förstört min dag. Stället för att döda en massa männsikor så väljer jag att spela ASHÖG musik resten av min vakna tid denna dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0