Presenter.

Köpte självklart Kiss och Bajs till Minna på en av de mysigaste butikerna jag varit in på Smått och Snyggt heter den. Dom hade allt som man vill ha. Helt klart ska jag dit igen. De är bara synd att de ligger på älvsbacka och de är inte direkt så att man knallar dit när man är på stan. Men dit ska jag igen. Köpa överkast och barnkläder.

Jag hittade även en present till mamma. Eftersom att jag inte köpte något till henne i födelsedagspresent så blev de en självklar present. Mamma är ju från Finland och därav (tror jag) hon älskar munmintrollet. När vi var på ikea for vi in på Ittala och där hittade hon en prydnad i from av Mumin. Hela familjen fanns ju självklar men mamma köpte bara eb. Hela vägen hem ångrade hon sig att hon inte köpte resten av familjen. Så nu när jag såg Mamma mumin stå där ensam på en hylla så kunde jag inte låta bli att dra fram kortet och ta hem henne till min lilla mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0