Kärlek

Kände som suget att skriva något igen när jag såg att Sasse började blogga och eftersom hon uttrycker så mycket hat i sin blogg har jag tänkt beskriva kärlek... till henne.




Du kan få mig att skratta utan att vara i samma rum
Jag älskar dina vitsar som kommer ur din mun
Ditt hår kan gömma nästan allt
Du var så fin i turkiet när du badade i kallt
Jag gillar dina skratt utan avslut
Jag hoppas vår vänskap aldrig tar slut
Du är så bra när du är smart
Jag vet att du tycker ditt hår egentligen är svart
De är de inte, de är mer brunt.
Om man räknar med de som inte är blont
Jag vet även att du hatar dåliga rimm
Där för slutar jag denna dikt utan ett sådant.

Jag älskar dig...


Kommentarer
Postat av: Sasse

Du är ju för rar ;D

Det bor allt en liten poet i dig.

2011-09-22 @ 11:50:11
URL: http://sandrahed.blogg.se/
Postat av: Eva

Såå fint skrivet, vilken kärlek du uttrycker!! Blir lite rörd i ögat!

2011-09-22 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0