BORTA!

För er som inte vet så är de så att man behöver ett utdrag från Polisen då man ska jobba med barn och ungdommar. Ett så kallat belastningsregister. Ett sådan har jag beställt men efter många om och men fick jag de i mitten av sommaren! Beställde de lagomt till början av sommaren. Förövrigt var de helt clean. Jag har inte ens fått en fortkörningsböter i mitt liv. Nu när jag äntligen fått de och ska använda de till min nya utbildning så finns den inte någonstans. Här har jag målat upp några scenarion:
 
"Jag har undermedvetet lagt de på ett bra och säkert ställe där de inte kan komma bort"
 
 
"Någon i min närhet (ev Mamma) har snott de för att hon vill visa alla hon känner vilken duktig människa jag är och sedan tappat bort det."
 
 
"Någon med ett tungt belastat belastningregister har snott mitt för att vara mindre belastad"
 
 
"Jag har helt enkelt slarvat bort det."
 
 
"Zombiesarna är mig på spåren och ätit upp mitt belastningsregister. När dom kommer och ska ta över världen och jag ska in på ett räddningsläger kan jag inte komma in för dom vet inte om jag är pålitlig. Eventuellt att dom kännt lukten av mig på papperet och ätit de därför."
 
 
"Zombiesarna behöver mitt belastningsregister så när dom ska äta upp alla människor så börjar dom först på ett vanligt jobb och sen smittar alla på jobbet så dom kan få en armé"
 
 
"Mamma har snott de så hon ska lära mig en läxa på att jag är en slarver."
 
Jag kan känna att zombieteorierna är dom som stämmer mest in. För jag är inten slarver men däremot min mamma gillar att säga att jag är de. Förklarar för henne att jag vet exakt vars mina grejor är men hon väljer att vända andra kinden till och inte lyssna. Hon tänker säkert att hon har rätt, vilket hon inte har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0