Insparksdag 4

Sitter nu i min säng, utklädd till en misslyckad 70-tals tjej och dricker vin ur en mugg som jag tidigare under dagen druckit en resorb. Jag ska snart bege mig till Sofie på Ålidhöjd och "förkröka" innan vi drar på 70-tals kvällen. Jag har mått som skit under dagen men trotsade min hälsa och for på stadsvandringen. ASKUL VAR DE!! Jag faceplanta gräset, bytte kläder med en kille och stannade sura tanter på stan. Grannen i huset, hon ska bli polis märkte mitt hälsotillstånd i trappen och gav mig dessa peppande ord: Håll ut, de är snart slut! Vad hon inte vet är att vi ska hålla på i 5 veckor... Har jag inte blivit alkis då så kan de vara så att jag aldrig kommer bli de.
 
Önska mig lycka till, jag kan behöva det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0